kalendarz triathlon

Znalezione wyniki: 142

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

Re: Ile ważysz/mierzysz/czas 1/4 i 1/2 ?

186 cm/83kg /32lata
1/4 brak stratow
1/2 5:34
przez prymski
07-11-2014, 10:34
 
Dział: Zdrowie i odżywianie
Wątek: Ile ważysz/mierzysz/czas 1/4 i 1/2 ?
Odpowiedzi: 99
Wyświetlone: 12767

Re: Zaparowane okularki

Ja robie tak: przed wyjściem na basen do obu okularów wpuścić kropelkę żelu pod prysznic i rozsmarować (można delikatnie pomóc palcem), wypłukać wodą i hop do basenu. Dziala idealnie.
przez prymski
29-01-2014, 13:30
 
Dział: Pływanie
Wątek: Zaparowane okularki
Odpowiedzi: 12
Wyświetlone: 3328

Re: Długość treningu pływackiego

Zdecydowanie opcja 2. Z mojego doswiadczenia i z kilku artykulow z magazynow o trialthlonie zalecane jest wiecej tranigow a krotsze. W plywaniu trzeba sie skupic na technice i szybkosci zeby przezwyczaicz organizm do szybkiego plywania, duzo 100x10, 5x200. Takie jest moje zdanie ale moge sie mylic.
przez prymski
14-01-2014, 14:58
 
Dział: Pływanie
Wątek: Długość treningu pływackiego
Odpowiedzi: 13
Wyświetlone: 3424

Re: Dieta

Pyra to jakies postanowienie nowo roczne? (powrot na forum).

Welcome back Pyra!
przez prymski
03-01-2014, 10:26
 
Dział: Zdrowie i odżywianie
Wątek: Dieta
Odpowiedzi: 35
Wyświetlone: 5177

Re: Jakie macie czasy na 400m?

5:50 powinno sie udac.
przez prymski
18-12-2013, 12:55
 
Dział: Pływanie
Wątek: Jakie macie czasy na 400m?
Odpowiedzi: 98
Wyświetlone: 13228

Re: Bike fitting - wertykal vs veloart

xsnailx bardzo lubie czytac twoje posty i bardzo duzo sie z nich dowiedzialem ale moim zdanie, teraz troche przesadziles zrobiles fitting z Veloart a wertykalu nie i nagle stwierdzasz ze to zupelnie inna liga bo twoj serdeczny kolega Ci powiedzial jak jest w wertykalu, cytat: "Ponieważ Veloart ...
przez prymski
10-12-2013, 15:48
 
Dział: Sprzęt
Wątek: Bike fitting - wertykal vs veloart
Odpowiedzi: 70
Wyświetlone: 15514

Re: Bike fitting - wertykal vs veloart

xsnailx a tak z ciekawasci zrobiles fitting w obu firmach ? Bo tak wynika z towjego postu, (inni wczesniej opisuje swoje doswiadczenia a nie porownuja wertykal vs veloart bo przewaznie byli tylko w jednej z nich).
przez prymski
10-12-2013, 10:02
 
Dział: Sprzęt
Wątek: Bike fitting - wertykal vs veloart
Odpowiedzi: 70
Wyświetlone: 15514

Re: Sportowy Dietetyk poszukiwany

garenge a ile juz rzuciles ? bo z tego co pamietam bylo co zrzucac :D
przez prymski
29-11-2013, 13:31
 
Dział: Zdrowie i odżywianie
Wątek: Sportowy Dietetyk poszukiwany
Odpowiedzi: 18
Wyświetlone: 3181

Re: Otyliada 2014

Odnośnie kosztów basenu, w moim przypadku koszt godziny na basenie to 12 zł, chodzę na 3 razy w tygodniu na 1,5 godziny (1,2 godziny trening + 10 min rozgrzewka i strefa zmian). To daje 18 godzin miesięcznie tj. 216 zł. Rocznie 2592 zł. Oczywiście od tego nieraz są jakieś promocje, jak np. mam kasę...
przez prymski
28-11-2013, 16:35
 
Dział: Archiwum tematów imprez z sezonu 2014
Wątek: Otyliada 2014
Odpowiedzi: 28
Wyświetlone: 4254

Re: Otyliada 2014

Krzys1 nie wiem jak liczysz ze plywanie jest drozsze od kolarstwa, az z ciekawosci sprawdzilem ceny u ciebie w Aqua-tur i za 1000zl masz do wykrzystania 1400zl co daje okolo 150h na basenie spokojnie na rok starczy. Rower sredniej (niskiej) klasy >3000zl (ubranie, buty, kask, lemondka, serwis i czes...
przez prymski
27-11-2013, 10:02
 
Dział: Pływanie
Wątek: Otyliada 2014
Odpowiedzi: 14
Wyświetlone: 2378

Re: Zaświadczenia i badania lekarskie

A ja nie rozumiem dlaczego nie idziemy w stone Europy, ja startowalem w Belgii, Luxembourgu, Hiszpanii i nikt nie chcial badan. Kazdy podpisuje ze startuje na wlasna odpowiedzialnosc. W malborku dali angielska nazwe i co przyjedzie ktos z zagranicy, to moze jeszcze bedzie musial robic badanie w pols...
przez prymski
20-11-2013, 09:44
 
Dział: Zdrowie i odżywianie
Wątek: Zaświadczenia i badania lekarskie
Odpowiedzi: 135
Wyświetlone: 13664

Re: Kiedy do sauny

Dark44, tak podchodzac to kazde badanie mozna obalic, ale jakos nie zaprezentowales zadnych badan pokazujacych negatywany lub brak wplyw sauny na zdrowie, jak takimi sie podzielisz to z przyjemnoscia podyskutuje o metodologii doboru jednostek do tych badań i wynikach.......:)
przez prymski
19-11-2013, 14:59
 
Dział: Trening triathlonowy
Wątek: Kiedy do sauny
Odpowiedzi: 28
Wyświetlone: 4638

Re: Kiedy do sauny

Prosze bardzo:

http://www.bieganie.pl/?cat=3&id=1572&show=1

Artykul przygotowany przez Sławomira Marszałeka i jakos jestem sklonny zgodzic sie z nim, niz waszymi opiniami na zasadzie to niedziala bez zadnego uzasadnia.
przez prymski
19-11-2013, 10:48
 
Dział: Trening triathlonowy
Wątek: Kiedy do sauny
Odpowiedzi: 28
Wyświetlone: 4638

Re: Zespół pasma biodrowo-piszczelowego

miesnie posladkowe wzmacniasz i rozciagasz?

Spotkalem kiedys goscia na zawodach i mowie ze mialem problemy z ITBS, a on do mnie: "tez mialem bolalo bardzo ale dalej biegalem i kłykieć obrosl mi chrzastka i juz nie boli" wiec mozna i tak ale nie radze
przez prymski
12-11-2013, 16:46
 
Dział: Zdrowie i odżywianie
Wątek: Zespół pasma biodrowo-piszczelowego
Odpowiedzi: 67
Wyświetlone: 10321

Re: Siłownia dla triathlonisty

Lubie
przez prymski
08-11-2013, 21:31
 
Dział: Trening triathlonowy
Wątek: Siłownia dla triathlonisty
Odpowiedzi: 57
Wyświetlone: 12277
Następna strona

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania