kalendarz triathlon

[Dziennik Treningowy] OdZeraDoBohatera - Zaliczyć, Utrwalić

W tym dziale znajdziesz dzienniki treningowe forumowiczów. Jeżeli chcesz założyć własny dziennik, przeczytaj temat z zasadami wewnątrz tego działu.
Regulamin działu Chcesz prowadzić własny dziennik treningowy na forum xTRI.pl? Koniecznie przeczytaj ten artykuł

Re: [Dziennik Treningowy] OdZeraDoBohatera - Zaliczyć, Utrwalić

Postprzez Willi » 07-06-2019, 17:06

To się widzimy, trasa rowerowa to w tym roku będzie fajna bo będziemy zasuwać po esce krajowej szeroko i dobry asfalt. @odZe... przecież chodzi o zabawę dasz radę, na trasę biegową możesz zabrać drobne i podczas biegania iść na lody, miłej zabawy.
Avatar użytkownika
Willi
 
Posty: 1469
Dołączył(a): 19-08-2014, 20:44
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: [Dziennik Treningowy] OdZeraDoBohatera - Zaliczyć, Utrwalić

Postprzez OdZeraDoBohatera » 07-06-2019, 17:31

Willi napisał(a):To się widzimy, trasa rowerowa to w tym roku będzie fajna bo będziemy zasuwać po esce krajowej szeroko i dobry asfalt. @odZe... przecież chodzi o zabawę dasz radę, na trasę biegową możesz zabrać drobne i podczas biegania iść na lody, miłej zabawy.


Zabawa zabawą, ale tam odbędzie się wielki wyścig :D
Będę się ścigął z kolegami którzy są też (mam nadzieję) na poziomie 90 centyl całości, nie ma czasu na lody, każde 15 minut jest ważne :P
Avatar użytkownika
OdZeraDoBohatera
 
Posty: 338
Dołączył(a): 29-12-2015, 22:42

Re: [Dziennik Treningowy] OdZeraDoBohatera - Zaliczyć, Utrwalić

Postprzez OdZeraDoBohatera » 08-06-2019, 12:05

No i w końcu pierwszy raz usiadłem na prawdziwy rower.
Czyli w tym roku przed startem bedzie z 6 razy ;) (rok.twmu przy 1/8 bylo chyba z 4 wiec progres jest ;) )

No i inaczej się nie można było spodziewać
30 km ze średnią 27km/h (Lepiej nie będzie raczej)
A potem pobiegłem od razu 3 km w 15 minut (pobiłem
przy okazji swój test Coopera o 10 m ;) )

To nie było rozsądne bo pewnie jeszcze 1km i bylby koniec.
Avatar użytkownika
OdZeraDoBohatera
 
Posty: 338
Dołączył(a): 29-12-2015, 22:42

Re: [Dziennik Treningowy] OdZeraDoBohatera - Zaliczyć, Utrwalić

Postprzez OdZeraDoBohatera » 12-06-2019, 21:29

No wiec, wczoraj nastapil pierwszy test w tym roku pianki (na basenie) i jak zawsze odpalily sie systemy antyklaustrofobiczne , oddech tez teudniej nabrac no i ręce bola , nonake pierwsze koty za ploty.

A dzis rower godzinka no i potwierdza sie moj rower srednio nie jezdzi szybciej niz 27 km /h ;)

Naszla mnie mysl ze jezeli mnie najdzie za rok zrobic polowke to warto kupic jakis tani i dobry hehe, bo jak pan w serwisie powiedzial ten moj to taki dobrze utezymany polonez (no ale czego oczekiwac od roweru za piec stowek ) aaa no i moze w koncu zaczne normalnie trenowac a nie w czewcu wyciagac rower ale to nie moze byc przyczyna tej predkosci :P
Avatar użytkownika
OdZeraDoBohatera
 
Posty: 338
Dołączył(a): 29-12-2015, 22:42

Re: polecamy

Postprzez xTri pro

Avatar użytkownika
xTRI.pl Pro
 

Poprzednia strona

Powrót do Dzienniki triathlonowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości