kalendarz triathlon

[Dziennik treningowy] - Human - Drink&Run

W tym dziale znajdziesz dzienniki treningowe forumowiczów. Jeżeli chcesz założyć własny dziennik, przeczytaj temat z zasadami wewnątrz tego działu.
Regulamin działu Chcesz prowadzić własny dziennik treningowy na forum xTRI.pl? Koniecznie przeczytaj ten artykuł

Re: [Dziennik treningowy] - Human - Drink&Run

Postprzez Human » 23-08-2016, 18:34

20.08.2016r.

happy END

Założenia przed zawodami były następujące: pływanie - powtórzyć wynik sprzed roku (1:18), rower - urwać jak najwięcej z 6:15 (2015) i bieg - zbliżyć się do 3:45. Finalnie miało wyjść 11:30, może 11:15, a po cichu liczyłem na 10:59... :))

Pływanie. Wszystko było ok, ale w końcówce zaczęło mi się strasznie dłużyć i czułem lekkie "ukłucia" w łydki. Wychodząc z wody złapały mnie mega skurcze w obie nogi (pewnie są gdzieś fotki jak leżę na molo ;) ), ale po pomocy wolontariuszy mogłem ruszyć dalej. Czas - 1:26:28 upsss, dowiedziałem się, że kilka osób mierzyło dystans i wyszło ponad 4100m, a nawet 4200m. Trochę podcięło mi to skrzydła, ale ruszyłem dalej.

Rower. Trasa bardzo przyjemna, lekki wiatr w jedną stronę. Do półmetka średnią miałem ponad 31km/h (to ponad 2km/h szybciej niż w zeszłym roku). Skończyło się na średniej 30,8km/h. Mocy jeszcze zostało, ale bałem się czy i tak nie za szybko pojechałem. Licznik pokazał 175,5km, czas 5:41:17.
Reasumując, uważam że w moim przypadku, krótsza trasa rowerowa wyrównała trasę pływacką.

Bieg. Po rowerze czułem się bardzo dobrze. Po sprawdzeniu czasu okazało się, że do złamania 11h muszę pobiec ok 3:45
Zacząłem mocno (jak się później okazało za mocno) pierwsze kółko po 4:45, drugie niewiele wolniej ok 4:50, trzecie ok 5:00, półmetek ok 1:46 ! Później nieco opadłem z sił i było już po 5:20 (czyli śr.tempo na 3:45), 5:30 i wolniej. Na 37km pękłem. Przeszedłem do marszu (ok 300-400m) odpuściłem łamanie 11h, później krótka przerwa na mały skurcz i finalnie 11:07:15...
4 miejsce w kategorii, chyba wszystkie kozaki pojechały do Borówna ;) Tam to bym peleton zamykał, a tak 4 miejsce cieszy :))

Happy dlatego, że mimo wszystko poprawiłem wynik o 39' i jestem bardzo zadowolony.

End dlatego, że kończę przygodę z TRI...

Było fajnie ;) W wieku 35lat nauczyłem się pływać. Na rowerze jeżdżę od 4lat - w ostatnich dwóch sezonach, łącznie ze startami wychodziło miądzy 3200, a 3500km - mało. Tu można wiele zyskać, ale ile czasu trzeba poświęcić ??? Na razie starczy, bieganie też odstawiam. Za dużo czasu mnie to kosztuje, a bawić się w zaliczenia nie chcę.
Zobaczę ile wytrzymam bez tego sportu, na pewno znajdę inne dyscypliny, bo w miejscu długo nie usiedzę ;)

Do zobaczenia gdzieś na trasach, tylko że ja w roli kibica :-D

Pozdrowionka
Avatar użytkownika
Human
 
Posty: 208
Dołączył(a): 09-07-2013, 15:24

Re: [Dziennik treningowy] - Human - Drink&Run

Postprzez MateuszP » 23-08-2016, 19:22

Gratulacje! Zapewne zatęsknisz za trenowaniem, aczkolwiek różnie to może być!

Jak widać pełny dystans, biorąc pod uwagę dwa inne dzienniki, to wychodzi jakaś masakra!
M- 3:13'34-Wawa 2013
HM- 1:29'13- Żywiec 2015
Standard- 2:30'53-Rawa Maz. 2015
Standard- 2:31'43-Pniewy 2015
http://www.wpfgrotterdam2021.com
Avatar użytkownika
MateuszP
 
Posty: 4721
Dołączył(a): 28-10-2013, 11:39
Lokalizacja: Radomsko

Re: [Dziennik treningowy] - Human - Drink&Run

Postprzez karrlos » 23-08-2016, 19:40

Gratulacje i szacun za 2 pełne rok po roku.
Zawsze możesz napierać olimpijki, 1/4 - szybciej i mniej treningów, albo 1/2.
1/8 - 1:31:59 Stężyca '16
Sprint 1:23:00 - Gdynia '16
Avatar użytkownika
karrlos
 
Posty: 133
Dołączył(a): 03-09-2015, 12:45

Re: [Dziennik treningowy] - Human - Drink&Run

Postprzez 120 » 23-08-2016, 19:46

Gratulacje.
A mnie chyba zachęcili na przyszły rok.
Jak ktoś chce jeszcze w tym roku to w Malborku przedłużone zapisy do września, i zostało jeszcze trochę czasu, może na trening mało, ale na tapering wystarczy ;)
Zapraszamy na:

www.forum.triathlonlife.pl
Avatar użytkownika
120
 
Posty: 547
Dołączył(a): 25-07-2013, 22:47

Re: [Dziennik treningowy] - Human - Drink&Run

Postprzez żeli » 23-08-2016, 19:53

Czekałem niecierpliwie na Twoją relację.
Gratulacje, wynik super i zgodny z Twoimi założeniami. ;)
Jak nie tri to może byc cokolwiek innego, bylebyś czerpał z tego przyjemnośc :)
Avatar użytkownika
żeli
 
Posty: 531
Dołączył(a): 04-12-2012, 15:16
Lokalizacja: Kęty

Re: [Dziennik treningowy] - Human - Drink&Run

Postprzez hadwao » 24-08-2016, 09:47

Gratulacje udanego startu. Super się czyta Wasze relacje, aż przez chwilę zacząłem się zastanawiać nad pełnym, ale na szczęście mi przeszło ;-)

Human napisał(a):End dlatego, że kończę przygodę z TRI...


Dobra dobra, nie rób Jandy. Odpocznij chwilę i wracaj do treningów. Też polecam krótsze dystanse - olimpijki i ćwiartki są super bo można się na dobrym poziomie przygotować trenując 8-10h, nie ma zamulania, duża różnorodność treningu itd itp. Jedyny warunek - traktujemy je jako wyścig, a nie jako walkę z dystansem ;-) Z tego co widzę, to jesteś typem człowieka, który lubi długo, ale spróbuj krótszych dystansów - może się spodoba.
Avatar użytkownika
hadwao
 
Posty: 4334
Dołączył(a): 12-06-2013, 11:27
Lokalizacja: Poznań/Plewiska

Re: [Dziennik treningowy] - Human - Drink&Run

Postprzez Human » 26-08-2016, 18:16

Dziękuję z gratulacje.
Ja też podsumowałem swoje treningi. Generalnie to przygotowania pod IM miały się zacząć od stycznia, ale pływania i roweru to była "garstka". Więcej było dopiero po wiosennym maratonie, ale poniższe dane są od stycznia (łącznie z zawodami):
basen 79100m
rower 2734km
bieg 1461km
Wydaje mi się, że sporo za mało aby powalczyć o złamanie 11h choć tak niewiele zabrakło. Chociaż nie wiem czy więcej znaczy lepiej...Jak znajdę trochę czasu to podliczę poprzedni rok, gdzie jak mi się wydaje wszystkiego było więcej, a wynik słabszy.

Jeszcze jedna refleksja po zaliczeniu dwóch długich dystansów: całe te zawody, wszystkie konkurencje i długości dystansów nie są takie straszne do ok 30-35km biegu. Do półmetka biegu można powiedzieć, że czułem się fantastycznie, do 30 okej, ale ostatnie 5-10km to ból i czekanie na koniec. Po pływaniu i rowerze to człowiek prawie nie zmęczony ;), ale bieg jest zabójczy... tyle.

@Hadwao, krótszych próbowałem - bolą jeszcze bardziej :D
Avatar użytkownika
Human
 
Posty: 208
Dołączył(a): 09-07-2013, 15:24

Re: polecamy

Postprzez xTri pro

Avatar użytkownika
xTRI.pl Pro
 

Poprzednia strona

Powrót do Dzienniki triathlonowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości

cron