Jednym ze sponsorów tej największej imprezy triathlonowej w Polsce jest firma WIŚNIOWSKI. Przygotowała ona specjalną strefę relaksu - Be The Winner.
Stoisko WIŚNIOWSKI było czynne przez cały weekend na plaży miejskiej w Gdyni. Z atrakcji skorzystać mógł każdy. Mieszkańcy trójmiasta i okolic tłumnie się zebrali w przygotowanej strefie. Obecni na miejscu byli również członkowie rodzin sportowców.
W strefie Be The Winner był gość specjalny - Krzysztof Wieszczek. Spotkanie było idealną okazją do zdobycia autografów, zrobienia sobie zdjęcia, czy porozmawiania z aktorem.
Jedną z głównych atrakcji jakie przygotowała firma WIŚNIOWSKI było kino letnie zlokalizowane na plaży. Ludzie tłumnie zjawili się i rozsiedli w specjalnie przygotowanych leżakach, rozkoszując się piękną pogodą. Na ekranie wyświetlone zostały dwa filmy; Najlepszy oraz Borg/McEnroe.
Kolejną atrakcją, która cieszyła się dużym zainteresowaniem była próba swoich umiejętności na skimboardzie. To sport wodny, który zaczyna cieszyć się popularnością w Polsce. Polega na jeździe, a właściwie ślizgu na desce po fali lub płytkiej wodzie.
WIŚNIOWSKI nie zapomniał o najmłodszych. W strefie relaksu przygotowane były gigantyczne klocki, z których dzieci budowały różne konstrukcje.
Na stoisku Be The Winner znalazła się również duża ścianka do fotografowania, gdzie ludzie robili sobie zdjęcia, a następnie wstawiali je do mediów społecznościowych. Dodatkowo przygotowane były konkursy, gdzie zainteresowani wygrywali firmowe gadżety.