kalendarz triathlon

Opłata startowa - drogo czy tanio?

Wszystko związane z polskim multisportem oprócz zawodów. Kadra, zawodnicy, związek.

Postprzez Bartek » 26-04-2011, 00:20

wiecie, powiem tak: jezdze w rajdowej drugiej lice czyli rajdowym pucharze polski. wpisowe wynosi 1200 zl wiec oplata nawet na poziomie 300 zl jest przy tym nieduza. z drugiej strony mowimy o sporcie, w ktorym wiekszosc sama sie sponsoruje wiec koszty trzeba ciac. mysle, ze wpisowe na poziomie nawet 100 zl powinno byc do przyjecia, pod warunkiem zapewnienia zawodow na odpowiednim poziomie (lekarze, zabezpieczenie drogi itd) wezcie pod uwage, ze wyjscie do kina w 2 osoby to tez niemaly koszt (30-40 zl bilety, drugie tyle na jakis popcorn. potraktujmy, ze wychodzi 70 zl).
zatem wpisowe na poziomie 50-100 zl uwazam za wpisowe do przyjecia. fajnie, jak bedzie z tego jakas pamiatka typu t-shirt ;)
nindża nie może być mientka :D
5 km 28.40
Sprint Habdzin 1.35.10
Olimp 5150Warsaw 2.58.26
1/4 GIT Piaseczno 3.30.23 (ale po T2 1.50 :D)
Avatar użytkownika
Bartek
 
Posty: 1902
Dołączył(a): 05-04-2011, 13:14
Lokalizacja: warszawa/piaseczno

Postprzez elim » 26-04-2011, 05:36

Owszem podany przez Ciebie poziom jest do przyjecia, ale 300 za olimpijke, to juz lekka przesada...
Triathlon Series Team
Avatar użytkownika
elim
 
Posty: 4477
Dołączył(a): 24-06-2010, 12:25
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez foka » 26-04-2011, 07:26

Dlaczego Elim uzależniasz opłatę od dystansu? To jest mit....
Były admin i moderator tego forum (do 01.2016).
Paweł Bondaruk - Foka na mirofonie
Kalendarz triathlonowy 2018
Instagram,
Avatar użytkownika
foka
Admin
 
Posty: 3775
Dołączył(a): 02-06-2010, 21:24
Lokalizacja: Poznań

Postprzez elim » 26-04-2011, 10:44

Pewne roznice w kosztach sa, ale na pewno nie takie, jak odwzorowuja to obecne wysokosci oplat startowych na naszym rynku. Zwroc uwage, ze gro zawodow do olimpijek wlacznie miesci sie w przedziale do 100 zlotych do samego startu. A tu nagle taki kwiatek... Zycie pokaze, czy faktycznie impreza warta byla tych pieniedzy.
Triathlon Series Team
Avatar użytkownika
elim
 
Posty: 4477
Dołączył(a): 24-06-2010, 12:25
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Bartek » 26-04-2011, 11:50

Jak za 300 zl bedzie jakas pamiatka, nocleg i bezplatny catering to gra zaczyna byc warta swieczki. sam kiedys musialem za krotki, prawie amatorski rajd zaplacic 600 zl. zlapalem sie za glowe ile pieniedzy, ale okazalo sie, ze w cneie mamy 2 noclegi (z piatku na sobote i z soboty na niedziele), wyzywienie i nawet jakis bankiecik. pieniadze wydalem jeszcze na jakas flaszke i oczywiscie paliwo. normalnie za taa impreze placi sie okolo 150-200 zl ale jak policzylem, ile kasy bym wydal dodatkowo (pilot nie ponosi kosztow), to naprawde sie kalkulowalo.
nindża nie może być mientka :D
5 km 28.40
Sprint Habdzin 1.35.10
Olimp 5150Warsaw 2.58.26
1/4 GIT Piaseczno 3.30.23 (ale po T2 1.50 :D)
Avatar użytkownika
Bartek
 
Posty: 1902
Dołączył(a): 05-04-2011, 13:14
Lokalizacja: warszawa/piaseczno

Postprzez elim » 26-04-2011, 12:15

My tu gadu gadu, a przed chwila przegladnalem regulamin zawodow raz jeszcze i widze, ze w dniu startu wpisowe zmniejszono o polowe, tj. do 150 zlotych! Pasta part, after party i noclegi platne osobno, nawet jak wpisowe w dniu startu wynosilo 300 zlotych.
Triathlon Series Team
Avatar użytkownika
elim
 
Posty: 4477
Dołączył(a): 24-06-2010, 12:25
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez foka » 26-04-2011, 12:28

Tak działa rynek...
Były admin i moderator tego forum (do 01.2016).
Paweł Bondaruk - Foka na mirofonie
Kalendarz triathlonowy 2018
Instagram,
Avatar użytkownika
foka
Admin
 
Posty: 3775
Dołączył(a): 02-06-2010, 21:24
Lokalizacja: Poznań

Postprzez elim » 26-04-2011, 13:07

Teraz te kwoty sa o wiele bardziej oddajace koszta poniesione przez organizatora, a nie odzwiercielajace chec zysku. Sluszna decyzja. Na pewno przeniesie sie to na frekwencje, tym bardziej, ze zawody te zorganizowane zostana po raz pierwszy.
Triathlon Series Team
Avatar użytkownika
elim
 
Posty: 4477
Dołączył(a): 24-06-2010, 12:25
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Motylop » 26-04-2011, 18:55

Po cichu liczyłem na taką decyzję. Teraz z czystym sumieniem mogę sobie dodać te zawody do kalendarza :)
Avatar użytkownika
Motylop
 
Posty: 1928
Dołączył(a): 13-06-2010, 22:47
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Wpisowe

Postprzez gstefaniak13 » 08-05-2011, 06:24

Panowie po raz drugi z rzedu organizujemy zawody triathlonowe w Rawie. Widze ozywiona dyskusje na temat wpisowego wiec uwazam osobiscie ze wiekszosc organizatorow poradzila by sobie zupelnie bez tego nadmienie iz u nas wpisowe wynosi 60 jezeli wplaty dokona sie do 22 maja.
Wczesniejsze wpisowe naprawde jest bardzo wazne dla organizatorow gdyz okresla w duzym stopniu ilosc startujacych zawodnikow a od tego uzaleznionych jest wiele kosztow (czepki, koszulki, medale, posiłek, baza noclegowa)
Cały budżet zawodów wynosi u nas ponad 80 000 zł a liczac oplaty startowe latwo zauwazyc ze stanowia ok 10 % tej kwoty.
Dla nas startowe to takie potwierdzenie obecnosci. W ubieglym roku na zawody bezplatne w duathlonie zglosilo sie ponad 150 osob a wystartowalo 67. To jest wlasnie porazka zawodów bezplatnych. Ludzie sie mecza pracuja impreze przygotowuja jak napisalisci propagujaca zdrowy tryb zycia a zawodnicy nie dojezdzaja.
Reasumujac uwazam oplate startowa jak najbardziej konieczna podczas organizacji zawodow, jednakze kwota zebrana z oplat startowych powinna stanowic max.30% Budzetu. Wiec zobaczcie ile roboty musza wykonac organizatorzy zeby dopiac impreze.
Zauwazylem ze bardzo latwo uzywacie slowa SPONSORZY, oni daja na to na tamto, niestety bardzo sie mylicie. Proponuje zrobic jedna impreze zobaczycie jak latwo ci przyslowiowi sponsorzy daja na rozne rzeczy.
Wszystkim zycze udanych startow triathlonowych
no i zapraszam do Rawy
PRZYPOMINAM OPLATA STARTOWA 60 zl DO 22 MAJA
naprawde dla nas wazne jest abysmy do tego dnia mieli zapisanych 90% zawodnikow organizacja jest wtedu duzo latwiejsza wiec nie narzekajcie tylko sie zapisujcie my naprawde na wpisowym nie zarabiamy kokosow
grzes
gstefaniak13
 
Posty: 35
Dołączył(a): 04-06-2010, 10:06
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Postprzez Eddie » 08-05-2011, 14:22

No i super! Bardzo dobry i słuszny wpis !
Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Eddie
 
Posty: 1378
Dołączył(a): 08-06-2010, 21:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez twister » 08-05-2011, 21:00

80000 zl :?: :?: :!: :!: :shock: Tyle kosztuje zorganizowanie imprezy tri?Bez jaj...Całkiem poważnie zastanawiałem się nad org.imprezy tri w Mławie i w życiu bym nie pomyślał,że muszę na ten cel zorganizować tyle floty.Na co potrzeba tyle kasy?
Avatar użytkownika
twister
 
Posty: 1236
Dołączył(a): 24-07-2010, 14:17
Lokalizacja: Mława

Postprzez Eddie » 08-05-2011, 21:29

Ja Ci mogę powiedzieć jak wiele kasy potrzeba na zorganizowanie np. maniackiej X :)
Avatar użytkownika
Eddie
 
Posty: 1378
Dołączył(a): 08-06-2010, 21:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez twister » 08-05-2011, 21:48

Domyślam,że też w sporo.Ale ja chciałbym(nie ma w tym żadnej złośliwości z mojej strony)by mi ktoś rozbił sumę ok 80000 na punkty,ile, co kosztuje.
Avatar użytkownika
twister
 
Posty: 1236
Dołączył(a): 24-07-2010, 14:17
Lokalizacja: Mława

Postprzez Eddie » 09-05-2011, 11:46

Wiesz wszystko kwestia miasta, sponsorów, dogadania się no i trasy. Co innego robić imprezę w parku jak (xduathlon w Poznaniu) a co innego imprezę ulicami miasta (chociaż maniacka ma tylko start na Baraniaka a później już tylko malta) Ciężko podać konkretne kwoty wypunktowane.
Avatar użytkownika
Eddie
 
Posty: 1378
Dołączył(a): 08-06-2010, 21:27
Lokalizacja: Poznań

Re: polecamy

Postprzez xTri pro

Avatar użytkownika
xTRI.pl Pro
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Polska scena multisportowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości