Strona 2 z 3

Re: Plany Training Peaks

PostNapisane: 07-08-2019, 22:49
przez Willi
kajet napisał(a):Korzystanie z gotowego planu bez przestawiania jednostek? Gratuluje tym, którzy umieją.

Ja ja i właśnie o 22.15 zabrałem się za trening :D

Re: Plany Training Peaks

PostNapisane: 08-08-2019, 08:31
przez Tri123
A jak plan na IM rozkłada starty "testowe" np na 4/5 tyg wcześniej polówka itd? Uwzględnia je?

Re: Plany Training Peaks

PostNapisane: 08-08-2019, 12:12
przez janusz_free
[quote="Willi"]... tylko trzeba nieraz wstać w sobotę o 5 :(( ... [/quote]

Cześć, W takim razie ja muszę zapytać jak to jest z tym wstawaniem o 5:00 rano ;-) o której chodzicie spać i o której pobudka ?? Dlaczego pytam ??
Jeżeli ja mam zacząć trening o 6:00 to muszę już wstać o 5:00 potrzebuję przynajmniej 1h na aktywne przygotowanie się do treningu. Czyli wstać > ogarnąć się> szklanka wody> przygotować śniadanie > zjeść >na koniec 2ka (bo inaczej za pewno chwyci mnie w trakcie treningu) > i jeszcze 10-15 min na rozgrzewkę I dopiero jestem gotowy.

Czasami uda mi się wyrobić w 30 minut wstać, zjeść banana i w drogę. Jeżeli nie zrobię tego w swoim tempie, to na treningu czuję taki marazm że nic z tego nie wychodzi.
Dlatego że po 4,5 godzinnym śnie mój organizm nie daję z siebie maksa na treningach.
Mój standard to 6,30h snu. Poniżej tego możliwości treningowe są słabe a standard chodzenia spać to około północy. Więc zaczynać mogę od około 7:30 rano.

Rozumiem, że może startować w treningami o 6:00 rano ale o której idziecie spać i o której pobudka?

Re: Plany Training Peaks

PostNapisane: 08-08-2019, 12:19
przez weekendowy
w sezonie letnim zdarza mi się odpalić rower przed 5 rano...czyli wstaje jakieś 30 min wcześniej ale wszystko mam już przygotowane... śpię minimum 7 godzin...kwestia nauczenia organizmu..ja tak wstaje cały rok dlatego wczesne chodzenie spać nie sprawia mi problemu...problem pojawia się jak mam siedzieć gdzieś dłużej....np: w kinie... to murowane że pójdę w kimę =))

Re: Plany Training Peaks

PostNapisane: 08-08-2019, 12:39
przez robertino
ja mam też rano problemy z wkręceniem się na obroty. Jak wychodzę na zewnątrz, to jeszcze jakoś mój organizm ogarnia, ale jak siadam na trenażej, to masakra. Nie jestem w stanie się dobudzić. Też potrzebuję około 1h żeby wyjść z letargu.

Re: Plany Training Peaks

PostNapisane: 08-08-2019, 14:06
przez Tri123
Ja codziennie wstaje o 5. Szybka kawa, spacer z psem i albo zaczynam trening bieg/trenażer 5:30 albo jadę na basen żeby punkt 6 zacząć pływać. Mega mi to odpowiada i na urlopach też stosuje te godziny.

Re: Plany Training Peaks

PostNapisane: 08-08-2019, 14:30
przez janusz_free
[quote="Tri123"]Ja codziennie wstaje o 5. Szybka kawa, spacer z psem i albo zaczynam trening bieg/trenażer 5:30 albo jadę na basen żeby punkt 6 zacząć pływać. Mega mi to odpowiada i na urlopach też stosuje te godziny.[/quote]Okej A o której idziesz spać ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Re: Plany Training Peaks

PostNapisane: 08-08-2019, 16:46
przez Tri123
Koło 22, ale mam dni gdzie padam o 21 jak miałem tygodnie z objętościa +15h

Re: Plany Training Peaks

PostNapisane: 08-08-2019, 20:49
przez Willi
Na wakacjach doszedłem do doskonałości 5.50 pobudka i o 6 byłem na rowerze, łącznie z 2, ale wieczorem była standardowo pizza i piwo.
Sen to minimum 7h, można odliczyć do tylu o której trzeba iść spać, z snem to problemu nie mam zmykam oczy i ....
Trenażer, bo to na niego wstaję tak wcześnie jest mniej problemowy bo można jeść podczas treningu, rano 2 bo to podstawa płatki owsiane zalane wodą dzień wczesńiej i do roboty, moim zdaniem szkoda tej godziny mizgania się rano Panie i Panowie B-)

Re: Plany Training Peaks

PostNapisane: 08-08-2019, 21:20
przez robertino
:-? to nawet nie o mizganie w łazience, czy przy śniadaniu chodzi. Po prostu mój organizm nie reaguje na bodźce o tak wczesnej porze. Nie jestem w stanie się "rozpędzić"

Re: Plany Training Peaks

PostNapisane: 08-08-2019, 22:25
przez Szajba
Jak ja Wam zazdroszczę :(
Zasypiam o 2 w nocy lub później, budzę się o 8 i zanim się z wyra wygrzebię jest 10. I do roboty. Po robocie trening i zjeść trzeba potreningowo. I jak się pobudzę tym treningiem i jedzeniem tym, to znów zasypiam o 2 w nocy lub później.

Re: Plany Training Peaks

PostNapisane: 12-08-2019, 08:36
przez Tri123
Tri123 napisał(a):A jak plan na IM rozkłada starty "testowe" np na 4/5 tyg wcześniej polówka itd? Uwzględnia je?


Podpowie ktoś jak wygląda kwestia takich startow w tych planach? :)

Re: Plany Training Peaks

PostNapisane: 12-08-2019, 09:20
przez Willi
Moim startem A był Susz i do tej daty ustawiłem plan na 44 tygodnie do połówki, na forum zapytałem kiedy zrobić start B przed Suszem, wybrałem opcje mocnego zakończenia tygodnia rege 4 tygodnie przed startem A czyli 1/4 Sieraków. Po starcie A przestawiłem plan na Bydgoszcz Triathlon 1/4, następnie na Triathlon Polska i jestem właśnie w ostatnim tygodniu przed startem 2A

Re: Plany Training Peaks

PostNapisane: 20-08-2019, 13:29
przez Willi
Willi napisał(a):Witam po urlopie, w sprawie planów to tak odpisali:
1. jest ogólny kod promocyjny na 12% 12OFF
2 . jeżeli, ktoś jest zainteresowany 15% rabatem trzeba napisać do Jess McMorris myprocoach.net i powołać się na Polish Xtri forum
napisałem, także w sprawie czy rabaty są na wersję premium TP, czekamy na odpowiedz bo zrobiłem to dzisiaj.
Pozdrawiam i jak ktoś skorzysta to może napisać.

Tak dla przypomnienia

Re: Plany Training Peaks

PostNapisane: 21-08-2019, 17:42
przez Tri123
Odpisali coś na rabat na premium TP?