Strona 1 z 1

Trening siłowy

PostNapisane: 01-12-2015, 21:56
przez 120
Mam dylemat odnośnie treningu siłowego na siłowni.
Do końca lutego planuje jedną sesje na siłowni tygodniowo.
Do teraz nie było problemu bo po rozrenowaniu nie było sesji jakościowych jako takich.
Ze względów organizacyjnych może to być poniedziałek lub piątek.

W wekend (jak większość) mam najdłuższe treningi czyli rozbieganie długi rower.
Wtorek i czwartek to treningi jakościowe rower i bieganie.
Lepiej siłownie wstawić w poniedziałek czy piętek?

Z jednej strony w poniedziałek nie za bardzo bo we wtorek trening jakościowy i wypada być świeżym, a jak w wekend wychodzą długie sesje, to czy takie długie biegi po siłowni to czasem nie jest proszenie się o kontuzje.

Re: Trening siłowy

PostNapisane: 01-12-2015, 23:30
przez MateuszP
Ja wplatam siłownię również raz w tygodniu, zasadniczo nie mam wyznaczonego dnia. Jedynej zasady jakiej się trzymam, to dzień następny jest wolny. Główny nakład to dolne partie. Po siłowni jeszcze dokręcam 1h-1:15h luźno na rowerze. Wieczorem czuję, że trening daje ostro w kość, stąd dzień wolny.

Re: Trening siłowy

PostNapisane: 02-12-2015, 09:49
przez ciapra
Po okresie roztrenowania również zacząłem od siłowni (trening obwodowy) x3 w tyg + 2x pływanie przez 2 mies. od nowego roku 2x tyg. zmniejszenie na korzyść treningów biegowo- rowerowych :)

Re: Trening siłowy

PostNapisane: 16-03-2016, 23:32
przez PrzemekB
Cześć,

Zależy jak czujesz się w poniedziałek. Czujesz zmęczenie po weekendzie?

Pozdro