kalendarz triathlon

starty

W tym miejscu możesz podyskutować na tematy związane z pływaniem w triathlonie i generalnie treningiem pływackim.

starty

Postprzez andi » 04-03-2016, 21:42

witam jakie sa waszym zdaniem roznice czasowe,i znaczeniowe w sytuacji gdy zaczynamy start, dokladniej rzecz biorac czy jak startuje od sciany a nie od slupka jak to jak jest strata czasowa bo napewno taka jest i jakie to ma znaczenie dla triathlonu? Drugie pytanie o nawroty czy jak wykonuje nawrot przez ramie tzv.open water a nie tzw przewrot to tez duzo trace,aha i jeczcze przy odbiciu od sciany czy dla triathlonistow ma znaczenie plynac dlugo nogami do delfina?,przeciez na zawodach triathlonowych tego nie ma,i mi sie wydaje ze to jest w pewnym sensie troche odpoczynek dla rak?
andi
 
Posty: 2
Dołączył(a): 04-03-2016, 21:32

Re: starty

Postprzez superfrog » 05-03-2016, 21:31

Nie wiem jaki jest zysk czasowy przy fikołku. Robiąc nawrót z fikołkiem ręce odpoczywają, ale robisz dług tlenowy. Nawrót przez ramię jest mniej dynamiczny, ale możesz nabrać powietrza.
IM Malbork 9:40 5/201
1/2 Bełchatów 4:31 5/78
O Blachownia 2:07 9/236
1/4 Radłów 2:05 9/207
Ultra 6h 70km
M 2:48
HM 1:18
Avatar użytkownika
superfrog
 
Posty: 474
Dołączył(a): 22-01-2016, 19:15
Lokalizacja: Biłgoraj

Re: starty

Postprzez robertino » 06-03-2016, 17:14

[quote="superfrog"] Nie wiem jaki jest zysk czasowy przy fikołku. /quote]

na zawodach ogromny. Przy pływaniu treningowym bez znaczenia. Na jeziorze kozłów nie robisz :D
Avatar użytkownika
robertino
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 01-08-2014, 15:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: starty

Postprzez zieluch » 10-03-2016, 09:11

robertino napisał(a):
superfrog napisał(a): Nie wiem jaki jest zysk czasowy przy fikołku. /quote]

na zawodach ogromny. Przy pływaniu treningowym bez znaczenia. Na jeziorze kozłów nie robisz :D


Nawroty na basenie się porostu robi, ponieważ celem trenowania powinno być jak najlepszy styl i forma pływacka, a duża część widzę że próbuje stosować półśrodki (słaba praca nóg, brak nawrotów koziołkowych itp.) Na początku nawroty będą ciebie spowolnić (dług tlenowy, wolny przewrót) ale z upływem treningów zaczną pojawiać się korzyści w szczególności czasowe.
Avatar użytkownika
zieluch
 
Posty: 29
Dołączył(a): 25-02-2015, 07:33

Re: polecamy

Postprzez xTri pro

Avatar użytkownika
xTRI.pl Pro
 


Powrót do Pływanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron