Strona 1 z 1

Di2 koszty...

PostNapisane: 23-05-2019, 13:15
przez weekendowy
Czy ktoś z Was szacował koszty instalacji pełnej grupy Di2 Ultegra TT?

Re: Di2 koszty...

PostNapisane: 23-05-2019, 13:57
przez Kik_81
Podłączam sie pod temat z jeszcze dodatkowym pytaniem. Czy ktoś ogarnia możliwość montażu tylko tylnej przerzutki Di a przód na mechaniku. Czy to będzie działać?

Re: Di2 koszty...

PostNapisane: 23-05-2019, 15:07
przez MateuszP
@weekendowy, właśnie zakupiłem szosę z di2...koszta nieistotne...zysk genialny. A tak na poważnie odezwij się do @Krygi90 on teraz śmiga na czasówce z di2.

@Kik_81 z tego co wiem jasne że tak. I to jest bardzo dobre rozwiązanie by dać tylko na tył elektrykę. Sam rozpatrywałem takie rozwiązanie, ale łatwiej było nabyć już rower bo i tak chciałem zmienić. Z przednią jeżeli jest elektryk masz dodatkowy zysk, że wózek może mieć "kontrolę trakcji" i automatycznie nie pozwalać na ocieranie się łańcucha o wózek. Pomijam już automat z redukcją biegów.

Re: Di2 koszty...

PostNapisane: 23-05-2019, 15:27
przez Tri123
Ja myślałem nad tym.
Koszt całego sprzętu razem z ładowarką, kablami itd i przełożenie wszystko w serwisie wychodziło koło 6 tys.

Zdecydowałem się, ale bardziej opłacało się kupić nowy rower i też tak zrobiłem :)

Rozwiązanie genialne, zupełnie inny poziom jazdy.

Tylko jedna uwaga przy TT - jeżeli ktoś zdecyduje się na zmianę w rowerze to koniecznie trzeba wziąść też opcje zmiany przy hamulcach a nie tylko na lemondce.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Re: Di2 koszty...

PostNapisane: 23-05-2019, 20:15
przez MateuszP
Dokładnie, w przypadku czasówki montaż Di2 tylko na lemondzie trochę mija się z celem, manetki przy hamulcach w pełni zasadne.

W szosie nawet się zastanawiam, by zapodać manetki "góralskie". Piękna sprawa!

Re: Di2 koszty...

PostNapisane: 24-05-2019, 07:33
przez weekendowy
zdecydowanie przemawia za mną cały komplet z manetkami w hamulcu włącznie...tak jak @MateuszP piszesz "...zysk genialny..." nie miałem okazji wypróbować ale wyobrażam sobie komfort pracy takiej zabawki....z racji tego że frameset TT Fuji jest moim zdaniem najładniejsza B-) a ten model na Di2 to koszt zaczynający się w okolicach dwójki z przodu więc raczej poszedłbym w instalacje całej nowej grupy....od czegoś trzeba zacząć realizacje planu #:-s

Re: Di2 koszty...

PostNapisane: 24-05-2019, 07:45
przez MateuszP
No kwestia do przemyślenia i może jeszcze zweryfikowania z faktyczną potrzebą montażu di2 na przednią przerzutkę. Bo chyba zbyt śmiało określiłem poradę na temat montażu całości.
Szczerze przyznam, że jeżeli będę zmieniał rower czasowy to już wskakuję na elektrykę.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Re: Di2 koszty...

PostNapisane: 24-05-2019, 09:00
przez Maciej z NT
Podłączam się do tematu elektryki. Raczej w sezon zimowy będę wchodził w Sram Etape - tylko tył. Argument płaskich terenów, brak kabelków połączeniowych z przerzutką. Jedynie stacja nadawczo - odbiorcza z manetkami ma kabelki. Ale to można schować ładnie w mojej ramie. Nowy model etape axs ma 12s ale kompatybilność kaset łańcuchów generuje extra koszty.

Re: Di2 koszty...

PostNapisane: 24-05-2019, 09:16
przez MateuszP
@weekendowy, na tyle co Ty trenujesz to komu jak komu, Tobie takie rarytasy się należą jak psu buda!

Re: Di2 koszty...

PostNapisane: 26-05-2019, 20:45
przez Krygi90
Potwierdzam Di2 w czasówce - rewelacja.. manetki przy hamulcach obowiązkowe na samą lemondkę bez sensu ;)
Największy plus możliwość zmiany biegów w każdej pozycji.

Co do szosy Di2 jak dla mnie niekoniecznie. Brałbym mechaniczną grupę ze względu na koszta..

Nie chciałbym już wracać na mechaniczną grupę w TT B-)

Re: Di2 koszty...

PostNapisane: 27-05-2019, 07:48
przez Tri123
Mi wczorajszy Sieraków pokazał że di2 dla TT jest petarda rozwiązaniem i jedynym słusznym :)

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka