Strona 1 z 1

Garmin Forerunner 35

PostNapisane: 29-05-2019, 19:02
przez agi93
Cześć,

potrzebuję pomocy... czy ktoś miał taki problem jak zaraz opisze i czy może mi pomóc w jego rozwiązaniu?
Otóż zakupiłam sobie pierwszy zegarek, padło na ten jak w temacie. Zrobiłam wszystkie niezbędne kroki, tj. sparowałam z telefonem, zainstalowałam aplikację, utworzyłam konto, zsynchronizowałam. I nic. W aplikacji na tel czy też na stronie, kiedy loguję się z komputera nie ma nic, brak danych, pomimo synchronizacji.

Czy jest na to jakiś sposób?

Re: Garmin Forerunner 35

PostNapisane: 05-07-2019, 10:47
przez abcGPS
Witam ,
Należało by sformatować zegarek , bądź podłączyć sprzęt do aplikacji garmin express i zaktualizować oprogramowanie. Jeśli to nie pomoże to zazwyczaj przy kupnie Garmina z autoryzowanego punktu obowiązuje 2 letnia gwarancja. Istnieję możliwość że zegarek miał wadę fabryczną , jeśli tak jest to reklamując sprzęt powinni odesłać nowy zegarek :)