kalendarz triathlon

Garmin Forerunner 35

Wszyscy jesteśmy "sprzęciarzami". Pochwal się swoim ekwipunkiem lub podyskutuj na temat rynkowych nowości.

Garmin Forerunner 35

Postprzez agi93 » 29-05-2019, 19:02

Cześć,

potrzebuję pomocy... czy ktoś miał taki problem jak zaraz opisze i czy może mi pomóc w jego rozwiązaniu?
Otóż zakupiłam sobie pierwszy zegarek, padło na ten jak w temacie. Zrobiłam wszystkie niezbędne kroki, tj. sparowałam z telefonem, zainstalowałam aplikację, utworzyłam konto, zsynchronizowałam. I nic. W aplikacji na tel czy też na stronie, kiedy loguję się z komputera nie ma nic, brak danych, pomimo synchronizacji.

Czy jest na to jakiś sposób?
agi93
 
Posty: 1
Dołączył(a): 29-05-2019, 18:59

Re: Garmin Forerunner 35

Postprzez abcGPS » 05-07-2019, 10:47

Witam ,
Należało by sformatować zegarek , bądź podłączyć sprzęt do aplikacji garmin express i zaktualizować oprogramowanie. Jeśli to nie pomoże to zazwyczaj przy kupnie Garmina z autoryzowanego punktu obowiązuje 2 letnia gwarancja. Istnieję możliwość że zegarek miał wadę fabryczną , jeśli tak jest to reklamując sprzęt powinni odesłać nowy zegarek :)
abcGPS
 
Posty: 2
Dołączył(a): 04-07-2019, 11:18
Lokalizacja: Poznań

Re: polecamy

Postprzez xTri pro

Avatar użytkownika
xTRI.pl Pro
 


Powrót do Sprzęt

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości

cron