kalendarz triathlon

Czy zastąpie czymś warzywa?

Zapobieganie i leczenie kontuzji oraz wpływ diety na naszą dyspozycję.

Re: Czy zastąpie czymś warzywa?

Postprzez Karjar » 25-07-2016, 13:12

spietrza napisał(a):Zapominasz że mleko pisać dostarczać witamin i mikroelementów ważnych dla zdrowia. Dla osób powyżej 20 lat nie patrzy się na wapń jako priorytet w mleku bo już nie idziesz w górę.Jednak gdzie wsparciu dodatkowych witam wapń wystarczy w mieli na dzienne zapotrzebowanie. Proszę nie słychać tych 2%

Sent from my HTC One dual sim using Tapatalk

No sorry, ale to osoby w wieku powyżej 20 lat najczęściej cierpią na odwapnienie kości. Wapń nie jest nam potrzebny tylko w "fazie" wzrostu. Odpowiedni poziom wapnia jest kluczowy przez całe życie, szczególnie w diecie sportowców. Mocne kości to m.in minimalizowanie częstych zmęczeniowych złamań. A nie znam żadnego mikro i makroskładnika oraz witamin z mleka, których nie mógłbym dostarczyć również efektywnie z innego źródła.
Avatar użytkownika
Karjar
 
Posty: 717
Dołączył(a): 31-08-2015, 20:48
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czy zastąpie czymś warzywa?

Postprzez Asuu » 03-08-2016, 11:45

Ja tylko dodam, że o kości powinny szczególnie dbać kobiety ze względu na większe ryzyko wystąpienia osteoporozy, tak więc o wapniu należy myśleć nie tylko w kategoriach polepszenia komfortu biegania i zwiększenia odporności na złamania i kontuzje.
Avatar użytkownika
Asuu
 
Posty: 7
Dołączył(a): 03-08-2016, 11:31
Lokalizacja: Kraków + Gdańsk

Re: polecamy

Postprzez xTri pro

Avatar użytkownika
xTRI.pl Pro
 

Poprzednia strona

Powrót do Zdrowie i odżywianie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości