Strona 2 z 2

Re: Suplementacja w tt

PostNapisane: 09-04-2019, 09:20
przez Kik_81
Ja osobiście zrezygnowałem z wszystkich suplementów...
może dlatego pływam wolniej, na rowerze wolniej i biegam więcej ale wolniej ;)

Wolność od suplementów to moje hasło. Dobre nie?

Re: Suplementacja w tt

PostNapisane: 10-04-2019, 09:37
przez robertino
ja też nie używam żadnych. Jakoś bardziej przemawiają do mnie ważywa i owoce, soczysty stek od czasu do czasu ;)
z supli to biorę tylko żele na zawodach i od czasu do czasu sztuczny IZO

Re: Suplementacja w tt

PostNapisane: 10-04-2019, 17:52
przez kajet
Tak jak pisałem w swoim dzienniku, zacząłem brać ekstrakt z granata. Chad z Trainerroad przełamał mój sceptycyzm. Ryzyko - 55 PLN za 45 dni łykania. Kurde drogo w sumie...

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Re: Suplementacja w tt

PostNapisane: 10-04-2019, 18:09
przez karolman
mówimy tutaj o suplementacji raczej a nie o wspomagaczach. Zresztą gdzieś były badania naukowe o tym, że cytrulina-arginina podnosi wydolność kolarzy o .... 12%. Tylko jej działanie jest ograniczone w czasie :ymdevil:

Re: Suplementacja w tt

PostNapisane: 10-04-2019, 21:06
przez kajet
To podrzucam super artykuł o tym, jak wybrać magnez (o ile ktoś podejmie taką decyzję). W skrócie: mówimy o suplementach, suplement może być o kant doopy (w przeciwieństwie do zarejestrowanego leku, chyba że chodzi o "lek" homeopatyczny), trzeba więc sprawdzać, jaki związek magnezu jest w preparacie.
- cytrynian - dobry
- mleczan - dobry
- węglan - słaby
- tlenek - beznadziejny.

Istotna jest też ilość magnezu (ale to oczywiste), lepiej wybierać lek niż suplement, ale suplement też można.

Re: Suplementacja w tt

PostNapisane: 11-04-2019, 12:24
przez MateuszP
Cytrulinę aktualnie wrzucam. Dam znać jak się sprawdzi/nie sprawdzi w przypadku roweru. Planowo podczas jednostek gdzie idą interwały W>=FTP.

Na chwilę obecną jakieś dziwne mrowienie jeszcze przed jazdą a po jeździe w jakimś czasie w nogach beton.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Re: Suplementacja w tt

PostNapisane: 12-04-2019, 07:25
przez Maciej z NT
MateuszP napisał(a):Cytrulinę aktualnie wrzucam. Dam znać jak się sprawdzi/nie sprawdzi w przypadku roweru. Planowo podczas jednostek gdzie idą interwały W>=FTP.

Na chwilę obecną jakieś dziwne mrowienie jeszcze przed jazdą a po jeździe w jakimś czasie w nogach beton.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka


Czyli zachowujesz się tak jak moim przypadku. Mrowienie jest, beton jest - a jak wykonasz ciężkie długie ćwiczenia to kolejne trzy dni beton - dłużej się regeneruje niż bez tego.

Re: Suplementacja w tt

PostNapisane: 12-04-2019, 09:40
przez Kik_81
Chłopacy - to co robicie jest niepokojące... jakieś mrowienia, betony. Jesteśmy amatorami. Banan, kawa i na rower a nie jakieś kofeiny, cytru cosie...

Re: Suplementacja w tt

PostNapisane: 12-04-2019, 13:36
przez Maciej z NT
Mi została ostatnia flaszka - przecież nie wyrzucę z wielkopolski jestem =))

Re: Suplementacja w tt

PostNapisane: 30-04-2019, 10:41
przez Daria132
Dla osób początkujących wystarczy sama dieta i trening, nie są potrzebne żadne suplementy!

------------
http://wformie24.com.pl/ - trzymaj formę!

Re: Suplementacja w tt

PostNapisane: 19-06-2019, 13:01
przez julger
:)) :)) :-B

Re: Suplementacja w tt

PostNapisane: 19-06-2019, 14:58
przez GolCloth
a co to tt

Re: Suplementacja w tt

PostNapisane: 23-07-2019, 18:22
przez astek32
Triathlon... widać, że jeteś tu nowy. Ja biore tylko jabłczan magnezu i nic wiecej, bo jest mi nie potrzebne jednak sie kiedys zastanawialem nad kreatyna zeby robic lepsze wyniki na treningach i byc bardziej wytrzymałym co o tym sadzicie?

Re: Suplementacja w tt

PostNapisane: 25-07-2019, 13:25
przez gipt
Jesli ktoś by szukał izotoniku o dobrym składzie, polecam:
https://swiatsupli.pl/pl/izotoniki/1042 ... 1505g.html

Smaków jest najwięcej ale polecam głównie smak cytrynowy. Izotonik bardzo dobrze sie rozpuszcza, moim zdaniem plusem jest tutaj fakt że się nie pieni. Przy obciążeniu i jeszcze wysokiej temperaturze potrzeba czegoś więcej niż płynu i taki izotonik może pomóc przy treningu, no i jest zdecydowanie lepszy niż na przykład picie samej wody. Pobudza organizm do ciężkiej pracy oraz w pewnym sensie dodaje energii.

Re: Suplementacja w tt

PostNapisane: 30-08-2019, 08:12
przez Karvo
Ja to biorę witaminki takie jak D3 i B12 oraz do tego dochodzi zdrowe odżywianie i mały dodatek którym jest Ashwagandha
https://ekogram.pl/pl/ziola-herbaty/539 ... iczny.html po 1,5 tygodnia używania tego mogę powiedzieć, że organizm lepiej funkcjonuje. Mam więcej energii a sen jest o wiele lepszy.