kalendarz triathlon

EKG wysiłkowe - przygotowanie

Zapobieganie i leczenie kontuzji oraz wpływ diety na naszą dyspozycję.

Re: EKG wysiłkowe - przygotowanie

Postprzez Czeskom » 25-03-2017, 22:20

pnwk77 napisał(a):Niestety mam podobnie...zdarzyło sie kilka razy, przy biegu tętno chwilowe 220. Diagnozowalem sie : ekg, echo, holter dobowy z mocnym treningiem- nie wykazało. Zdarza sie to rzadko, ostatnio na basenie, kiedy płynę na długu tlenowym...

Jezeli zdarza Ci sie to regularnie to bym zabiegał o powtórnego holtera z treningiem, myśle, ze interwały z 400m powinny prowokować ew. patologiczne skróty w przewodzeniu nerwowym. Wysiłek beztlenowy, ale stosunkowo długi.
Avatar użytkownika
Czeskom
 
Posty: 1025
Dołączył(a): 10-04-2015, 01:19

Re: EKG wysiłkowe - przygotowanie

Postprzez pnwk77 » 27-03-2017, 15:21

Na szczęście nie można powiedzieć, że jest to regularne...ostatnio 2 krotnie w ciągu 3-4 miesięcy właśnie w czasie pływania. Będę się diagnozował dalej, staram się tym czasem nie stresować w wodzie - mam wrażenie, że "atak" wywołuje brak tlenu, połączony z paniką , strachem przed wodą (utopieniem). Zdrowia!
Avatar użytkownika
pnwk77
 
Posty: 121
Dołączył(a): 07-06-2013, 20:48
Lokalizacja: Koszalin

Re: EKG wysiłkowe - przygotowanie

Postprzez wojtek_b » 28-03-2017, 07:32

robertino napisał(a):a mierzyliście to tętno z ręką na tętnicy i stoperem? czy to odczyt z pulsometru?
Bo wiecie, pasek może przecież "głupieć". To nie sprzęt medyczny.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Pasek garmina + niektóre koszulki technicze + zimno = skoki tętna na wykresie do wartości 200+
Avatar użytkownika
wojtek_b
 
Posty: 234
Dołączył(a): 01-10-2014, 09:01

Re: EKG wysiłkowe - przygotowanie

Postprzez robertino » 28-03-2017, 07:55

otóż to. Też miewam takie pomiary. Ale jak mierzę ze stoperem, to jest ok.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Avatar użytkownika
robertino
 
Posty: 1681
Dołączył(a): 01-08-2014, 15:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: EKG wysiłkowe - przygotowanie

Postprzez vege_Urszula » 26-09-2017, 18:39

Co do badania i przygotowania, to ja robiłam po prostu 24 h luzu, a wcześniej ostatni trening raczej lekki. Nie chciałam, żeby wynik był w jakikolwiek sposób zaburzony czy też badania do powtórzenia. Nic mi się nie stało przez te niecałe 2 dni, moja forma nie ucierpiała, a przynajmniej miałam pewność, że wyniki były miarodajne.
vege_Urszula
 
Posty: 7
Dołączył(a): 09-12-2016, 14:20

Re: polecamy

Postprzez xTri pro

Avatar użytkownika
xTRI.pl Pro
 

Poprzednia strona

Powrót do Zdrowie i odżywianie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron