kalendarz triathlon

Fajnie tu byc

Jesteś nowy / nowa? Napisz coś o sobie i pozwól nam dowiedzieć się o Tobie więcej.

Fajnie tu byc

Postprzez Jonasz_Drobniak » 15-02-2017, 20:41

Witam wszystkich serdecznie.

Nie startowałem jeszcze. Kilka lat temu pobiegłem kilka biegów 5-10 km, w tamtym sezonie startowałem rowerem w Lang Team Race i dwóch Brevetach 200. Pływam rekreacyjnie.
Od X.2016 bardziej się przykładam do treningów, czytam, planuje itp.

Jestem po pierwszych testach pianki, przed zakupem zegarka, po fittingu, ale jeszcze przed montażem lemondki, po kilku mocnych akcentach treningowych w grudniu i styczniu ale przed długimi treningami po zmianie czasu na letni :)

Czas na treningi wydzieram z czasu pomiędzy rodzina a podróżami służbowymi.
Ciagle się od czegoś uzależniam, mam nadzieje ze Tri to bedzie zdrowy nałóg :)

Pozdrawiam i do zobaczenia :)
Bartek.
Avatar użytkownika
Jonasz_Drobniak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15-02-2017, 09:41

Re: Fajnie tu byc

Postprzez RafałM » 15-02-2017, 21:01

Witamy w gronie pozytywnie zakręconych :-)
10km - 38:46
Półmaraton - 1:24.15
1/2 IM Sieraków 4:36.28
Olimpijka No Draft Skarżysko Kamienna 2:15
Triathlon Polska - 10:36h
Avatar użytkownika
RafałM
 
Posty: 1063
Dołączył(a): 30-10-2013, 14:39

Re: Fajnie tu byc

Postprzez Kajko85 » 16-02-2017, 12:24

Siemano ! :) Jakie masz plany startowe ? :)
K.A.J.K.O
Póki co zielony jak tabaka w rowie :)
5 km - 26m:00s
10 km - 54m:16s
Avatar użytkownika
Kajko85
 
Posty: 19
Dołączył(a): 27-10-2016, 11:05
Lokalizacja: Kolonia, Köln

Re: Fajnie tu byc

Postprzez Jonasz_Drobniak » 16-02-2017, 22:19

Odnośnie planów to wygląda to tak.

25.03 Indoor Triatlon Series w Poznaniu 10 minut pływania, 20 minut spinningu, 15 minut bieżni.
14.05 Elemental Triatlon Olsztyn, super sprint
24.06 Challenge Poznań, sprint
16.07 Volvo Triatlon Nieporęt 1/8 IM
16.09 Triathlon Stryków 1/4 IM
Avatar użytkownika
Jonasz_Drobniak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15-02-2017, 09:41

Re: Fajnie tu byc

Postprzez kajet » 16-02-2017, 22:53

To może się zapiszesz do Pucharu Xtri? To nic nie kosztuje, a kolega @Matall tyra po nocach, żeby wydrukować wynik!

viewtopic.php?f=16&t=9473&view=unread#unread

Btw, zawsze mnie ciekawiły te wyścigi Colnago. Widzę, że jesteś w połowie swojej grupy wiekowej ze średnią prawie 37 km/h. Jak duża była grupa, w której jechałeś? Bardzo się rwało? Na jaką prędkość na czasówce mogą się przełożyć te 37 km/h w grupie?
"People tend to break and don't want the pain anymore. He ([Sanders]) just seems to fucking enjoy it" - S. Kienle
https://enduhub.com/pl/kajet/
Avatar użytkownika
kajet
 
Posty: 2527
Dołączył(a): 02-10-2014, 09:51

Re: Fajnie tu byc

Postprzez rafczar03 » 16-02-2017, 23:08

Jonasz_Drobniak napisał(a):Odnośnie planów to wygląda to tak.

25.03 Indoor Triatlon Series w Poznaniu 10 minut pływania, 20 minut spinningu, 15 minut bieżni.
14.05 Elemental Triatlon Olsztyn, super sprint
24.06 Challenge Poznań, sprint
16.07 Volvo Triatlon Nieporęt 1/8 IM
16.09 Triathlon Stryków 1/4 IM


O widzę, że 3 starty się nam pokrywają (Poznań, Nieporęt, Stryków)! Ja też pierwszy sezon, miło będzie z kimś porywalizować :P

5km: 24:42 (Żyrardów 2017)
10km: 58:56
21,097km: 1:58:46 (Warszawa 2017)

1/8 IM: 1:48:59 (Piaseczno 2017)
Avatar użytkownika
rafczar03
 
Posty: 62
Dołączył(a): 23-09-2016, 13:14
Lokalizacja: Mszczonów

Re: Fajnie tu byc

Postprzez Matall » 17-02-2017, 06:16

kajet napisał(a):To może się zapiszesz do Pucharu Xtri? To nic nie kosztuje, a kolega @Matall tyra po nocach, żeby wydrukować wynik!

viewtopic.php?f=16&t=9473&view=unread#unread


Wynik już wydrukowany, ale miejsce dla nowego zawodnika jeszcze się znajdzie. Na szczęście między Tobą a przedostatnim zawodnikiem zostawiłem kilka pustych miejsc w tabeli żeby móc kogoś dopisać :ymparty:

Powodzenia i oczywiście zapraszam do zdrowej i uczciwej rywalizacji w Pucharze :)
Puchar XTri 2017
Tabele Pucharu XTri 2017

1/8 IM - 1:24:17 (Lidzbark 2017)
10 km - 43:56 (Szabda 2017)
Avatar użytkownika
Matall
 
Posty: 1565
Dołączył(a): 18-01-2016, 15:04
Lokalizacja: Brodnica

Re: Fajnie tu byc

Postprzez Jonasz_Drobniak » 17-02-2017, 09:35

Odnośnie startu w Colnago Lang Team Race :)
Trudno mi powiedzieć jak się przeniesie srednia 37kmh na jazde indywidualną. Ale w peletonie wynik do poprawienia w tym roku. Może już w czasie Ptak Road tour 2.04.

W peletonie jest jakby przejść na drugą stronę telewizora w Eurosporcie. Niesamowite wrażenia. Wczesniej nabyte doświadczenia z jazdy w grupie pomagają, ale ciągle walka łokieć w łokieć. Trzeba się orientować i cisnąc. Co chwilka hamować i znowu cisnąć.
U mnie przez ponad godzinę tętno było w strefie 4 i 5 czyli takich co normalnie tylko w interwałąch osiagam. Doping robi swoje :)

Rwanie jest od samego początku. Najgorzej na starcie, odrazu 45kmh. Duże przetasowania, adrelalina super.
I potem za każdym zakrętem rwanie. Ja się dałęm urwać tylko raz za ciasnym rondem. Postanowiłęm się nawodnić przed rondem (co robie jak sam jezdze) spadlem do tylu peletonu i juz nie dalem rady utrzymac ogona :(
Chwile potem zlapala mnie grupka z tylu i juz tak jechalismy razem, chociaz grupa coraz mniejsza sie robila. Ostatnie 3 km rewelacja, caly czas szukanie koła, oszczedzanie sie na sprint, pelna koncentracja.

Puszczaja na starcie grupy wiekowe oddzielnie. Wiec peletony sa dosc male, ok 20-50 osob takie grupki. I kazda z tych grup stara sie dogonic tych mlodszych :) Krotki i dlugi dystans startuja razem, wiec pewnie z poczatku grupy sa wieksze.

Odpoczynku nie ma, jesli tylko wiatr sprzyja, czy jest z gorki to predkosc natychmiast wzrasta. Bez wzgledem wysilku i treningu super sprawa. Pod wzgledem porownania czasu do czasowki, mysle ze nieporownywalne. Chociaz tak mocnego treningu bym bez tej adrenaliny nie zrobil to pewne.

Przygotowanie przez organizatorow wzorowe. Mimo ze prowadzone przy ograniczonym ruchu, policja swietnie sie spisywala i wszystkie zakrety i luki byly czyste. Dziury oznaczonee sprayem, trasa czytelna, dobrze oznakowana, na kazdym zakrecie jakas policjantka od kierowania ruchem. Przed startem mozna bylo korzystac z kilkikilometrowej prostej na rozgrzewke.
Avatar użytkownika
Jonasz_Drobniak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15-02-2017, 09:41

Re: Fajnie tu byc

Postprzez Slim_ » 18-02-2017, 14:24

Cześć

Naszykuj worek "piniedzy" i rób robotę.
Po pierwszym starcie bedziesz wiedział czy stanie się to nałogiem ;)
Avatar użytkownika
Slim_
 
Posty: 21
Dołączył(a): 10-02-2017, 16:28

Re: polecamy

Postprzez xTri pro

Avatar użytkownika
xTRI.pl Pro
 


Powrót do Jesteś nowy na xTRI.pl? Przywitaj się!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość