kalendarz triathlon

XDU 2011

W tym miejscu znajdziesz tematy imprez z sezonu 2011

Postprzez roberttriathlon » 25-09-2011, 18:58

Dymek, wyciąłem Cię na górce, na końcówce :) ps. moje nazwisko pisze sie przez SZ nie Ż :) pozdro
UAM TRIATHLON POZNAŃ
Avatar użytkownika
roberttriathlon
 
Posty: 40
Dołączył(a): 04-07-2010, 16:01
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Krzysztief » 25-09-2011, 19:23

Sorki Sorki Dymek zapomniło mi się trochę. Już zedytowałem
Avatar użytkownika
Krzysztief
 
Posty: 9
Dołączył(a): 26-11-2010, 20:04
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Mala2424 » 25-09-2011, 20:48

Impreza bardzo udana:) Wklejam link do zdjęć!

https://picasaweb.google.com/1114877571 ... an25092011
Mala2424
 
Posty: 1
Dołączył(a): 25-09-2011, 20:42
Lokalizacja: Poznań

Postprzez dwtacos » 25-09-2011, 21:44

Grazie molto, Foka za piękne zawody :-D

Na pierwszy rzut oka dość skomplikowana trasa, nie sprawiła kłopotu dzięki oznaczeniom. Pogoda piękna, gadżety, bufety, masaże... :-) Warto było przyjechać.

Jedna uwaga (od mojej Żony)- brak Toi Toia :-) Wielu dziewczynom dał się pewnie we znaki.
Dzięki i pozdrawiam.
"Mieszkam w mieście Łodzi, gdzie nawet bieganie psom szkodzi."
Avatar użytkownika
dwtacos
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10-10-2010, 21:21
Lokalizacja: Łódź

Postprzez dymek » 26-09-2011, 07:37

roberttriathlon napisał(a):Dymek, wyciąłem Cię na górce, na końcówce :) ps. moje nazwisko pisze sie przez SZ nie Ż :) pozdro


pamiętam, byłeś mocny na drugim biegu. sorry za błąd.pozdrawiam
Avatar użytkownika
dymek
 
Posty: 337
Dołączył(a): 28-12-2010, 19:25
Lokalizacja: Plock

Postprzez Morphy » 26-09-2011, 09:23

fajna impreza, a trasa nie była trudna - na wielu maratonach MTB są znacznie trudniejsze warunki.
Avatar użytkownika
Morphy
 
Posty: 9
Dołączył(a): 25-09-2011, 20:31
Lokalizacja: Napachanie

Postprzez foka » 26-09-2011, 12:49

Hej wszystkim!

Wyniki są już na forum: http://xtri.pl/dload.htm?action=category&id=53 .

Ogólnie to co się dzieje to czyste szaleństwo. Dzięki wszystkim którzy pomogli w organizacji, wszystkim którzy startowali, wszystkim którzy kibicowali.

Liczyłem, że będę mógł odrobinkę odpocząć ale nie da rady ;) - Red Bull i trzeba lecieć dalej ;) - milion spraw do załatwienia.

Pozdrawiam Paweł
Były admin i moderator tego forum (do 01.2016).
Paweł Bondaruk - Foka na mirofonie
Kalendarz triathlonowy 2018
Instagram,
Avatar użytkownika
foka
Admin
 
Posty: 3775
Dołączył(a): 02-06-2010, 21:24
Lokalizacja: Poznań

Postprzez zdanozdan » 26-09-2011, 14:11

foka napisał(a):Hej wszystkim!

Wyniki są już na forum: http://xtri.pl/dload.htm?action=category&id=53 .


Fajna impra, szacun że chciało Ci się to zorganizować i ogarniać - w sumie to jedyna multi impreza w Poz a szkoda.

Pozdro
ZZ
Avatar użytkownika
zdanozdan
 
Posty: 755
Dołączył(a): 10-06-2011, 13:50
Lokalizacja: Poznań

Postprzez foka » 26-09-2011, 14:12

W tym roku mieliśmy w Poz już 2 imprezy multi. Nie wykluczam kolejnej imprezy jeszcze w tym roku.

W 2012 ilość imprez na pewno się nie obniży ;).
Były admin i moderator tego forum (do 01.2016).
Paweł Bondaruk - Foka na mirofonie
Kalendarz triathlonowy 2018
Instagram,
Avatar użytkownika
foka
Admin
 
Posty: 3775
Dołączył(a): 02-06-2010, 21:24
Lokalizacja: Poznań

Postprzez elim » 26-09-2011, 14:21

Jeszcze jakbys tak tylko sie wstrzelil w moj grafik...

Niemniej jednak postaram sie byc.

Swoja droga zapraszam 15 pazdziernika na crossduathlon do Gdanska.
Triathlon Series Team
Avatar użytkownika
elim
 
Posty: 4477
Dołączył(a): 24-06-2010, 12:25
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Morphy » 26-09-2011, 14:43

zdanozdan napisał(a):
foka napisał(a):Hej wszystkim!

Wyniki są już na forum: http://xtri.pl/dload.htm?action=category&id=53 .


Fajna impra, szacun że chciało Ci się to zorganizować i ogarniać - w sumie to jedyna multi impreza w Poz a szkoda.

Pozdro
ZZ

W czerwcu jest triathlon w Lusowie - o rzut kamieniem od Poznania.

Spójrz:
http://www.ukslusowo.pl
Avatar użytkownika
Morphy
 
Posty: 9
Dołączył(a): 25-09-2011, 20:31
Lokalizacja: Napachanie

Postprzez zdanozdan » 26-09-2011, 14:53

foka napisał(a):W tym roku mieliśmy w Poz już 2 imprezy multi. Nie wykluczam kolejnej imprezy jeszcze w tym roku.

W 2012 ilość imprez na pewno się nie obniży ;).


No wiem wiem chodziło mi o jedynaczkę XDU :-)

[ Dodano: 26-09-2011, 15:58 ]
W czerwcu jest triathlon w Lusowie - o rzut kamieniem od Poznania.

Spójrz:
http://www.ukslusowo.pl


No wiem wiem Oborniki jeszcze będą, Środa wlkp i pewno coś tam jeszcze w pobliżu. Bardziej chodzi mi o duże miasta tak jak na zachodzie - w Barcelonie w Tri startuje ponoć 5000 ludzi, Berlin, Praga ...... myśle że w PL też to się urodzi w końcu. Super by było zrobić Tri np. na malcie ze strefą zmian przy samych trybunach .....
Avatar użytkownika
zdanozdan
 
Posty: 755
Dołączył(a): 10-06-2011, 13:50
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Morphy » 26-09-2011, 15:10

Oborniki i Środa wlkp? A co i kiedy tam będzie?
Avatar użytkownika
Morphy
 
Posty: 9
Dołączył(a): 25-09-2011, 20:31
Lokalizacja: Napachanie

Postprzez zdanozdan » 26-09-2011, 15:12

Morphy napisał(a):Oborniki i Środa wlkp? A co i kiedy tam będzie?


Wpisz to samo zdanie w google dodając "Triathlon" :-)
Avatar użytkownika
zdanozdan
 
Posty: 755
Dołączył(a): 10-06-2011, 13:50
Lokalizacja: Poznań

Postprzez masatri1 » 26-09-2011, 15:32

W Poznaniu na Malcie UAM robił ju kiedyś TRI, potem przyszło euro 2012 i się sprawy skomplikowały, ale może jeszcze kiedyś coś zrobimy.
Avatar użytkownika
masatri1
 
Posty: 124
Dołączył(a): 03-07-2010, 20:52

Re: polecamy

Postprzez xTri pro

Avatar użytkownika
xTRI.pl Pro
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum tematów imprez z sezonu 2011

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości