kalendarz triathlon

Kiker19- spokojnie ale na maksa

W tym dziale znajdziesz dzienniki treningowe forumowiczów. Jeżeli chcesz założyć własny dziennik, przeczytaj temat z zasadami wewnątrz tego działu.
Regulamin działu Chcesz prowadzić własny dziennik treningowy na forum xTRI.pl? Koniecznie przeczytaj ten artykuł

Kiker19- spokojnie ale na maksa

Postprzez Kik_81 » 08-02-2019, 12:52

Krzysiek:
Dąbrowa k/Poznania:
171 cm:

BYŁO w 2018

Waga 71-73 kg. Na sezon chciałbym mieć coś. ok 68 kg ale w tym roku się nie udało.

PRS - Plan Ramowy Startów: Sierakow 1/2, Poznań 1/2, TatraRoadRace, PolskaMan w Wolsztynie ten z maratonem. Krótkie lokalne pomiędzy.

Życiówki: Jestem amatorem na poziomie 1/8 i sprint: 1h10m(+); 1/4 2h:30m(-); 1/2 5h15m(-)
Cele na 2018 to:

1. Wejść w 2018 bez kontuzji (obecnie 2 - bark i łydka)
2. Dobrze się bawić - nie cierpieć na zawodach - uśmiech na zawodach mile widziany także w trakcie odcinka biegowego
3. Omijać kontuzje dzięki wszechstronnemu programowi ćwiczeń dodatkowych ;)

YEST 2019
Waga 76 kg - poprzedni plan z 2018 68 kg udało się uzyskać na kluczowy start i to bez obcięcia nogi. Ale to już historia.

PRS 2019 - Plan Ramowy Startów 2019: Sierakow 1/2, 1/4 Lusowo, TatraRoadRace, krótkie lokalne pomiędzy.
Życiówki bez zmian z tą różnicą, że pojawia się dystans IM w czasie 11h20 minut i ta życiówka zostanie najpewniej do 2021 lub 2020 lub dłużej.

1. Wejść w 2019 bez kontuzji (obecnie 1 problem - staw skokowy) Czyli notuję już postęp w stosunku 2018 ;)
2. Dobrze się bawić - nie cierpieć na zawodach - uśmiech na zawodach mile widziany także w trakcie odcinka biegowego - bez zmian
3. Omijać kontuzje dzięki wszechstronnemu programowi ćwiczeń dodatkowych ;) - bez zmian
Pozdrawiam Krzysiek
Avatar użytkownika
Kik_81
 
Posty: 1127
Dołączył(a): 23-01-2015, 15:39
Lokalizacja: Dąbrowa k/Poznania

Re: Kiker19- spokojnie ale na maksa

Postprzez Czeskom » 08-02-2019, 13:26

Podoba mi sie takie podejście :)
Bede śledził..
Avatar użytkownika
Czeskom
 
Posty: 991
Dołączył(a): 10-04-2015, 01:19

Re: Kiker19- spokojnie ale na maksa

Postprzez Kik_81 » 08-02-2019, 13:27

Wszystkich nowych użytkowników witam bardzo serdecznie.

Resztę: Piona stare dziki - #kokodżamboidoprzodu

Od 2 tygodni wziąłem w końcu dupę w kroki i zaczynam trenować bo Sierakowa raczej nie przestawią na wrzesień tak jak Karkonoszmana.

Pływanie
- to akurat zacząłem już w listopadzie i powiem tak - nie jest źle. Podobnie jak rok temu na basenie będzie można mnie spotkać jeden raz w tygodniu - wystarcza bym był usatysfakcjonowany z rezultatów. Czyli działamy na podtrzymanie.
Po 3 tygodniach treningu popłynąłem test z wynikiem z lutego 2018 co nawet, a przede wszystkim mnie zaskoczyło - oczywiście pozytywnie. W przyszły poniedziałek kolejny test po 3 miesiącach i to będzie odpowiedź na pytanie - gdzie teraz jestem. Tak czy inaczej patrząc na to jak idzie na treningu jest dobrze. Spodziewam się wyniku nie gorszego niż 6:30 a 6:20 również jest osiągalne (PB 6:12 jest na ten moment raczej nie zagrożone)

Rowerek
- FTP w szczycie 2018 to 205W (mniej niż 2017) pomimo większej objętości. To jest największe rozczarowanie - niemniej jednak wytrzymałość była na doskonałym poziomie.
- FTP 01.2019 to 180W (ramp test TR)
Jakieś 2 lata wierzyłem, że mam zepsuty pomiar (Maciej NT jechał za mną na pełnym i na kole miał wyższe waty niż ja) jednak już wiem że problem jest w mojej lewej nodze (operowanej). Trener kolarstwa usiadł na moim zestawie (rower i trenażer) i moce były na obu identyczne. W moim przypadku całkowicie się rozjeżdżają. Także może czas zainwestować w pomiar na dwie strony.
- Aha padło stwierdzenie trener kolarstwa - tak jest w tym roku trener zatem tutaj będę oczekiwał dobrych rezultatów.

Bieganie
Bez historii pobiegam jak będzie zdrowie i czas. Taka taktyka by zaskoczyć ;)

Około treningowo
Tu będzie się działo - wiosna = trening siły nóg, rozciąganie, joga, wspinaczka + podciąganie, marszobiegi na orientacje, SUP, trekking - ta lista będzie możliwie długa

Do wtorku - podeślę wynik testu
Pozdrawiam Krzysiek
Avatar użytkownika
Kik_81
 
Posty: 1127
Dołączył(a): 23-01-2015, 15:39
Lokalizacja: Dąbrowa k/Poznania

Re: Kiker19- spokojnie ale na maksa

Postprzez endi8888 » 08-02-2019, 15:50

Kik_81 napisał(a):Około treningowo
Tu będzie się działo - wiosna = trening siły nóg, rozciąganie, joga, wspinaczka + podciąganie, marszobiegi na orientacje, SUP, trekking - ta lista będzie możliwie długa


Tu Cię popieram! Też mam podobne założenie.
Avatar użytkownika
endi8888
 
Posty: 158
Dołączył(a): 15-10-2013, 21:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kiker19- spokojnie ale na maksa

Postprzez karolman » 09-02-2019, 10:30

będę śledził. Masz podobne parametry wagowe do moich. Wzrostowo również. W jakim szybkim czasie udaje Ci się zejść z tych 75 kg do 71 ? Bo chyba dobrze zrozumiałem, że to Twoja waga startowa?
Avatar użytkownika
karolman
 
Posty: 658
Dołączył(a): 27-02-2017, 18:01
Lokalizacja: Koszalin

Re: Kiker19- spokojnie ale na maksa

Postprzez Yellow » 10-02-2019, 20:48

Kik_81 napisał(a):Krzysiek:


PRS - Plan Ramowy Startów: Sierakow 1/2, Poznań 1/2, TatraRoadRace, PolskaMan w Wolsztynie ten z maratonem. Krótkie lokalne pomiędzy.

Powodzenia i liczę na spotkanie, może będzie okazja pobiec razem jakieś okrążenie ;)

PS
Młodsza siostra Hardej to np Karkonoszman lub inny podobny na początek

Avatar użytkownika
Yellow
 
Posty: 234
Dołączył(a): 24-06-2017, 13:06

Re: Kiker19- spokojnie ale na maksa

Postprzez Kik_81 » 11-02-2019, 08:30

@Karolman -0,5kg na tydzień jak przyłożę się do żywienia z tabele-kalorii to wg mnie optimum. deficyt na poziomie 500ckal dziennie.
Czyli 2 kg w miesiąc - szybciej się wg mnie nie da (trenując)

@ Yellow - no to polecam siostrę - takie zawody sa całkiem inne wg mnie lepsze bo nieporównywalne, zaskakujące, bardziej integrujące towarzystwo, trudniejsze.
W mojej opinii Karkonoszman to jest jak pełen. A gdyby nie ostatnie 10 km na pełnym gdzie cierpiałem z powodu braku przygotowań biegowych (nie wiem czy śledzisz ale ja praktycznie nie biegam) to myślę że Pełny po płaskim jest lżejszy.
Pozdrawiam Krzysiek
Avatar użytkownika
Kik_81
 
Posty: 1127
Dołączył(a): 23-01-2015, 15:39
Lokalizacja: Dąbrowa k/Poznania

Re: Kiker19- spokojnie ale na maksa

Postprzez qbs » 11-02-2019, 10:46

Kik_81 napisał(a):@Karolman -0,5kg na tydzień jak przyłożę się do żywienia z tabele-kalorii to wg mnie optimum. deficyt na poziomie 500ckal dziennie.
Czyli 2 kg w miesiąc - szybciej się wg mnie nie da (trenując)

Przy mocnym wspomaganiu kawą 1000 też jest do ogarnięcia ;)
Avatar użytkownika
qbs
 
Posty: 719
Dołączył(a): 15-11-2015, 22:57

Re: Kiker19- spokojnie ale na maksa

Postprzez Kik_81 » 11-02-2019, 13:40

Ale wtedy trening trzeba robić z wątroby a u mnie to już wyeksploatowany organ ;)
Pozdrawiam Krzysiek
Avatar użytkownika
Kik_81
 
Posty: 1127
Dołączył(a): 23-01-2015, 15:39
Lokalizacja: Dąbrowa k/Poznania

Re: Kiker19- spokojnie ale na maksa

Postprzez MateuszP » 11-02-2019, 17:15

Tytuł dziennika pasuje do Ciebie jak ulał !

Powodzenia :)
M- 3:13'34-Wawa 2013
HM- 1:29'13- Żywiec 2015
Standard- 2:30'53-Rawa Maz. 2015
Standard- 2:31'43-Pniewy 2015
http://www.wpfgrotterdam2021.com
Avatar użytkownika
MateuszP
 
Posty: 4719
Dołączył(a): 28-10-2013, 11:39
Lokalizacja: Radomsko

Re: Kiker19- spokojnie ale na maksa

Postprzez Kik_81 » 12-02-2019, 11:36

Na początek słaba informacja:
400m w dniu wczorajszym w 6:37
kilka faktów:
- najgorszy wynik od 2016r.
- na teście 3 miechy temu z marszu po przerwie napływałem 6:23
- zadania na zeszłym w treningu w drugiej połowie testy 4 x 100m w czasach 1:30, 1:30, 1:29, 1:28 pa przerwie 20s spowodowały za duża pewność siebie (first time ever)
- wystartowałem z kolega z którym zawsze się tnę i tak... ja popłynąłem luźno bo ON zawsze otwiera za mocno, On popłynął luźno bo na koniec zawsze mu odpływam... tośmy kurde napływali

Na koniec anegdotka od trenera pływania (zawodnik TRI na poziomie MP - świetny pływak - 95% pierwszy z wody) z jego autopsji

Dzień przed MP trener wzywa zawodników na odprawę indywidualną.

Rozmowa 1, zawodnik A (świetny pływak, najsłabsze bieganie)
swim: to twoja najmocniejsza konkurencja, musi iść full gaz, musisz odpłynąć
bike: rower też masz mocny musisz pocisnąć maksa, nie mogą cię dojechać bo na bieganiu cię wyprzedzą
run: to już końcówka tu już biegniesz na maksa bo nie ma na co się oszczędzać

Rozmowa 2, zawodnik B (nie najmocniejsze pływanie, reszta super )
swim: to twoja najsłabsza konkurencja, musi iść full gaz żeby stracić jak najmniej
bike: rower od początku musisz pocisnąć maksa, musisz ich dojechać ile się da.
run: to już końcówka tu już biegniesz na maksa bo nie ma na co się oszczędzać - gonisz a zawsze goni się lepiej niż ucieka
Pozdrawiam Krzysiek
Avatar użytkownika
Kik_81
 
Posty: 1127
Dołączył(a): 23-01-2015, 15:39
Lokalizacja: Dąbrowa k/Poznania

Re: Kiker19- spokojnie ale na maksa

Postprzez Kik_81 » 12-02-2019, 12:19

Szukałem kurka jakiś zawodów .... i tak w okolicy jeszcze nic nie ogłosili.

Na Diablak 1/2 są jeszcze miejsca. Szkoda, że taki termin bo wpisowe i trasa kusi. Za rok na 99% tam jestem.
Wszedłem też na Wolsztyn i tak ... 1/2 jest spoko ale po 1/2 już pewnie boli po biegu... a pełen bardziej się opyla... i też boli po biegu.

Walnąłem się w głowę pozamykałem strony i stwierdziłem że ... kurde jak łatwo jest kliknąć nie tam gdzie trzeba a potem już nie wypada nie zrobić ;)
Pozdrawiam Krzysiek
Avatar użytkownika
Kik_81
 
Posty: 1127
Dołączył(a): 23-01-2015, 15:39
Lokalizacja: Dąbrowa k/Poznania

Re: Kiker19- spokojnie ale na maksa

Postprzez Ariel » 12-02-2019, 15:25

Z tym pływaniem to jest tak że jak się nie jest byłym pływakiem to szybko ucieka ja się staram pływać dwa razy w tygodniu i widzę regres od dwóch lat
Trzy razy to utrzymanie/progres dwa to już czasem słabo z utrzymaniem nawet


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Avatar użytkownika
Ariel
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 04-06-2014, 12:28
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kiker19- spokojnie ale na maksa

Postprzez weekendowy » 13-02-2019, 09:39

Ariel napisał(a):Trzy razy to utrzymanie/progres dwa to już czasem słabo z utrzymaniem nawet
zdecydowanie potwierdzam...trzy jednostki na podtrzymanie #:-s przy regularnych czterech treningach tygodniowo może już coś napływać ale wtedy kosztem czegoś...więc nie zawsze się kalkuluje :))
Avatar użytkownika
weekendowy
 
Posty: 1338
Dołączył(a): 27-04-2016, 12:55
Lokalizacja: Słupsk

Re: Kiker19- spokojnie ale na maksa

Postprzez Kik_81 » 13-02-2019, 14:42

No i jak pokazuje czas moja historia tego nie potwierdza.
Cały 2018 1x pływanie na tydzień i zaliczony postęp a nie regres ... więc wiecie ... na autorze tego dziennika nie ma co opierać swojego treningu bo tu dzieją się takie rzeczy co się filozofom nie śniły ;)
Pozdrawiam Krzysiek
Avatar użytkownika
Kik_81
 
Posty: 1127
Dołączył(a): 23-01-2015, 15:39
Lokalizacja: Dąbrowa k/Poznania

Re: polecamy

Postprzez xTri pro

Avatar użytkownika
xTRI.pl Pro
 

Następna strona

Powrót do Dzienniki triathlonowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości